Na Sněžku pro Simonku

Praha 15. května 2013

Oslavte Dětský den dobročinnou akcí „Na Sněžku pro Simonku“a pomozte handicapovaným dětem

Občanské sdružení Cesta za snem pořádá 1. 6. 2013 dobročinnou, sportovně zábavní celodenní akci s názvem „Na Sněžku pro Simonku“ na podporu čtyřleté Simonky Smutné a vlastně všech dětí s handicapem, jichž se dotýkají úsporná opatření ve zdravotní a sociální oblasti.

Během akce si návštěvníci mohou zakoupit trička s motivem projektu a další upomínkové předměty, jejichž výtěžek bude věnován přímo rodičům čtyřleté Simonky na pořízení kompenzačních pomůcek a zajištění osobního asistenta.

Malá Simonka Smutná z Mladé Boleslavi je po onkologické léčbě a amputaci levé nožičky v půlce stehna a podle oficiálních tabulek je „téměř zdravá“. V reálném životě to znamená, že nemá nárok na kompenzační pomůcky, asistenci ani speciální péči. Simonka by mohla začít chodit od září do školky mezi své vrstevníky, hrát si a učit se, ale pouze s osobním asistentem.

Z iniciativy paralympionika Jaroslava Petrouše a jeho kamaráda Miroslava Formánka vznikl nápad uspořádat oslavu Dne dětí jako výpravu na vrchol naší nejvyšší hory. 

„Turistický výstup člověka rok a půl po amputaci nohy na nejvyšší horu Česka se může zdát jako nemožný. Lidé už ale mnohokrát dokázali, že pokud se nevzdají a spojí své síly, dokážou velké věci,” říká Jaroslav Petrouš, který sám na konci roku 2011 musel podstoupit amputaci levé nohy nad kolenem.  

Výprava startuje z centrálního parkoviště v Peci pod Sněžkou, z Boudy pod Sněžkou a dalších míst. Připojit se tak může každý bez rozdílu věku nebo zdravotního stavu. Simonka jde také! Současně bude připraven i bohatý doprovodný program se spoustou her a soutěží nejen pro děti – dospělí mohou změřit síly ve sportovních a vědomostních kláních. 

Akci podpořila řada významných společností, včetně velkoobchodního řetězce MAKRO Cash & Carry, kde pracuje i Jaroslav Petrouš a Miroslav Formánek. „Velice si vážíme dobrovolných charitativních aktivit našich zaměstnanců, a pokud je to možné, rádi je v jejich snažení podpoříme,“ říká Kateřina Pištorová, manažerka interní komunikace makro.

Další informace najdete na www.cestazasnem.cz.

METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impac
ttel.: +420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.cz

Tisková zpráva ke stažení