Na 2. ročníku Špilberk Food Festivalu představí MAKRO delikatesy z exotického ovoce a kávové speciality
Praha 23. 4. 2013
V Karlových Varech odstartuje v sobotu 4. května v 11.30 již pátý ročník gastronomické události roku Food Festival. V rámci festivalu se poprvé koná i soutěž profesionálních kuchařů karlovarských hotelů a restaurací v otevírání 30 ks ústřic typu Belon. Soutěž pořádá společnost MAKRO Cash & Carry, která je zároveň hlavním dodavatelem ústřic pro soutěž. Regionální kolo proběhne podle mezinárodních pravidel. Hodnotí se úprava, čistota pracoviště a rychlost otevření. Vítěz se pak zúčastní finále makro Mistrovství České republiky v otevírání ústřic v Praze.
O víkendu 10.–12. května ožije nádvoří a terasa královského hradu Špilberk v Brně druhým ročníkem Food Festivalu. Výtečné delikatesy budou servírovat mistři svého oboru a na návštěvníky čeká bohatý doprovodný program. Velkoobchodní řetězec makro Cash & Carry představí na festivalu svůj sortiment exotického ovoce a kávové speciality z kávy RIOBA.
Na stánku makro bude připravena prezentace tropického ovoce, které bude možné ochutnat i ve formě tropických ovocných koktejlů a dezertů. Jedním z nich bude Tapioka s kiwi a kokosovou zmrzlinou, který bude v prodeji za dva floreny.
V sobotu odpoledne předvede na festivalovém pódiu šéfkuchař společnosti makro Petr Stádník, jak doma připravit humra.
Těšíme se na vás v modro-žlutém makro stanu!
Nejprodávanější položky ze sortimentu exotického ovoce makro:
Ananas
Avokádo (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
Mango (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
Physalis/Mochyně
Granátové jablko
Sortiment exotického ovoce společnosti makro čítá 41 druhů, to znamená asi 10 % z celkového počtu 400 druhů ovoce a suchých plodů. Na případné požadavky ze strany zákazníků makro reaguje individuálně, na objednávku lze zajistit i další druhy.
METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.