On-linový prodej velkoobchodu MAKRO překonal od ledna 2013 jednu miliardu korun
Praha 27. listopadu 2013
On-linové prodeje společnosti makro překročily v těchto dnech hranici jedné miliardy korun. Jedná se o období od 1. ledna 2013. Objednávka zboží on-line je v tuto chvíli k dispozici výhradně zákazníkům, kteří si nechávají zavážet zboží prostřednictvím služby makro Distribuce – více než 70 % těchto zákazníků objednává zboží výhradně on-line.
Výjimku tvoří prodej dárkových vánočních balíčků, které si může objednat každý zákazník makro, a to i s dopravou ve výši 82,- Kč bez DPH, bez ohledu na množství objednaných kusů.
Vánoční balíčky makro – on-linový prodej pro všechny
On-linový prodej vánočních balíčků makro je současně i testem internetového prodeje pro všechny zákazníky makro. Tuto službu využívají především zákazníci, kteří nakupují větší, tzv. paletové množství, tedy více než 10 balení. Firemní zákazníci řeší touto formou dárky pro obchodní partnery – je totiž možné dodat balíček i jiné osobě a bez faktury, dokonce včetně vánočního přání. Firemní zákazníci oceňují jednotnou cenu za dopravu ve výši 82,- Kč bez DPH, bez ohledu na objednané množství dárkových balíčků. Na stránkách www.makro.cz si lze balíčky prohlédnout ve 3D zobrazení.
Popularitě se mezi zákazníky těší kompletní on-linový přehled sortimentu, cen a dostupnosti zboží na jednotlivých pobočkách. Více než čtvrtina z nich využívá možnost vytvořit si nákupní seznam on-line, podle něhož poté nakupují.
METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.