Slavnostní otevření 100. prodejny „Můj obchod“

Praha, Čistá u Horek 14. 8. 2013

Generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR Axel Hluchy dnes zavítal do obce Čisté u Horek, aby společně se starostou obce Ladislavem Jiřičkou poblahopřáli Romaně Hamplové, majitelce obchodu s potravinami, které se staly jubilejní 100. prodejnou partnerského projektu Můj obchod.

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR spustil partnerský projekt Můj obchod, určený maloobchodníkům, před necelým rokem a v současnosti má již přes sto partnerských prodejen. Jubilejní 100. prodejnou, která prošla modernizací, obměnou sortimentu a dostala  oranžovo-zelené logo Můj obchod, se staly potraviny Romana Hamplová v podkrkonošské obci Čistá u Horek. „Rozhodnutí pro změnu obchodu po třinácti letech provázely obavy, ale společnost makro je tým profesionálů. Obchod se nejen opticky zvětšil, ale stal se i přehlednějším a letákové akce přivedly nové zákazníky. „Děkuji pracovnímu kolektivu a makro týmu za skvělou práci,“ říká majitelka potravin Romana Hamplová.

Spokojenost vyjádřil i starosta obce Ladislav Jiřička, který uvedl: „Jsem rád, že se paní Romaně Hamplové podařilo modernizovat prodejnu. Především jako zákazník vítám rozšíření sortimentu a jako starosta pak určitě zlepšení vzhledu obchodu a kultivovanou reklamu. Věřím, že proběhlá adaptace přispěje k větší pohodě nakupujících a přivede do obchodu nové zákazníky. Nesmím také zapomenout zmínit výbornou spolupráci, kterou s provozovatelkou obchodu máme při pořádání obecníchi spolkových akcí. Za to moc děkuji."

Generální ředitel Axel Hluchy doplňuje: „V zahraničí tento projekt úspěšně funguje již několik let. My jsme ho odstartovali před necelým rokem a nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí  10–15 % a nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Jsem rád, že se tak dynamicky rozjíždí i v České republice a že vzbudil u maloobchodníků velký zájem. Věřím, že změna přinese paní Hamplové úspěšný rozvoj jejího podnikání a mnoho spokojených zákazníků.“

 

O partnerském projektu Můj obchod

Nezávislým maloobchodníkům nabízí projekt Můj obchod balík marketingové podpory s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů přitom zůstává zcela nedotčeno. Základem konceptu je ucelená identita, kterou tvoří nové logo, pracovní oblečení pro zaměstnancei doporučené rozmístění regálů a zboží. Ta staví na oranžové a zelené barvě a zahrnuje základní POS materiály pro zatraktivnění prodejní komunikace. Nově jsou také aktivní webové stránky www.mujobchod.cz, určené jak pro maloobchodníky a potenciální partnery ,tak pro běžné, koncové zákazníky.

Pilířem obchodní spolupráce s vybranými maloobchodníky je letáková podpora a akční nabídky zboží, které bude posléze nabídnuto koncovým zákazníkům.


Produkty, které se v letáku Můj obchod objeví, vybírají odborníci se zřetelem na názory členů aliance. Leták Můj obchod má platnost dva týdny a začíná vždy v pátek, kvůli návaznosti na pravidelnou středeční letákovou nabídku makro. Maloobchodníci tak získají čas se zásobit, aby v den startu letáku Můj obchod byli připraveni.  Jedná se o barevný oboustranný leták ve formátu A4, který nabízí 15 převážně potravinových výrobků a roznáší se neadresnou distribucí přímo do poštovních schránek ve spádové oblasti daného aliančního obchodu.

Prioritou aliance Můj obchod je společný úspěch na trhu, a to díky nabídce uceleného balíku služeb a zboží, včetně vlastních značek společnosti makro – ARO a FINE FOOD, které umožní obchodníkům odlišnost a cenovou výhodu na trhu. Kromě výhod zlatého či stříbrného partnera získávají maloobchodníci zvýhodněné nabídky do akčních letáků Můj obchod a další dodatečnou slevu na zboží mimo letákovou nabídku makro.

Projekt Můj obchod již několik let úspěšně funguje v dalších zemích, kde společnost METRO/makro působí. Tento soft franšízový koncept již úspěšně běží třetím rokem v Polsku pod názvem Odido, kde takto funguje více než 1000 smíšených obchodů.

METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impac
ttel.: +420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.cz

Tisková zpráva ke stažení