Generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR Axel Hluchy dnes zavítal do obce Čisté u Horek, aby společně se starostou obce Ladislavem Jiřičkou poblahopřáli Romaně Hamplové, majitelce obchodu s potravinami, které se staly jubilejní 100. prodejnou partnerského projektu Můj obchod.
Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR spustil partnerský projekt Můj obchod, určený maloobchodníkům, před necelým rokem a v současnosti má již přes sto partnerských prodejen. Jubilejní 100. prodejnou, která prošla modernizací, obměnou sortimentu a dostala oranžovo-zelené logo Můj obchod, se staly potraviny Romana Hamplová v podkrkonošské obci Čistá u Horek. „Rozhodnutí pro změnu obchodu po třinácti letech provázely obavy, ale společnost makro je tým profesionálů. Obchod se nejen opticky zvětšil, ale stal se i přehlednějším a letákové akce přivedly nové zákazníky. „Děkuji pracovnímu kolektivu a makro týmu za skvělou práci,“ říká majitelka potravin Romana Hamplová.
Spokojenost vyjádřil i starosta obce Ladislav Jiřička, který uvedl: „Jsem rád, že se paní Romaně Hamplové podařilo modernizovat prodejnu. Především jako zákazník vítám rozšíření sortimentu a jako starosta pak určitě zlepšení vzhledu obchodu a kultivovanou reklamu. Věřím, že proběhlá adaptace přispěje k větší pohodě nakupujících a přivede do obchodu nové zákazníky. Nesmím také zapomenout zmínit výbornou spolupráci, kterou s provozovatelkou obchodu máme při pořádání obecníchi spolkových akcí. Za to moc děkuji."
Generální ředitel Axel Hluchy doplňuje: „V zahraničí tento projekt úspěšně funguje již několik let. My jsme ho odstartovali před necelým rokem a nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí 10–15 % a nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Jsem rád, že se tak dynamicky rozjíždí i v České republice a že vzbudil u maloobchodníků velký zájem. Věřím, že změna přinese paní Hamplové úspěšný rozvoj jejího podnikání a mnoho spokojených zákazníků.“
O partnerském projektu Můj obchod
Nezávislým maloobchodníkům nabízí projekt Můj obchod balík marketingové podpory s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů přitom zůstává zcela nedotčeno. Základem konceptu je ucelená identita, kterou tvoří nové logo, pracovní oblečení pro zaměstnancei doporučené rozmístění regálů a zboží. Ta staví na oranžové a zelené barvě a zahrnuje základní POS materiály pro zatraktivnění prodejní komunikace. Nově jsou také aktivní webové stránky www.mujobchod.cz, určené jak pro maloobchodníky a potenciální partnery ,tak pro běžné, koncové zákazníky.
Pilířem obchodní spolupráce s vybranými maloobchodníky je letáková podpora a akční nabídky zboží, které bude posléze nabídnuto koncovým zákazníkům.
Produkty, které se v letáku Můj obchod objeví, vybírají odborníci se zřetelem na názory členů aliance. Leták Můj obchod má platnost dva týdny a začíná vždy v pátek, kvůli návaznosti na pravidelnou středeční letákovou nabídku makro. Maloobchodníci tak získají čas se zásobit, aby v den startu letáku Můj obchod byli připraveni. Jedná se o barevný oboustranný leták ve formátu A4, který nabízí 15 převážně potravinových výrobků a roznáší se neadresnou distribucí přímo do poštovních schránek ve spádové oblasti daného aliančního obchodu.
Prioritou aliance Můj obchod je společný úspěch na trhu, a to díky nabídce uceleného balíku služeb a zboží, včetně vlastních značek společnosti makro – ARO a FINE FOOD, které umožní obchodníkům odlišnost a cenovou výhodu na trhu. Kromě výhod zlatého či stříbrného partnera získávají maloobchodníci zvýhodněné nabídky do akčních letáků Můj obchod a další dodatečnou slevu na zboží mimo letákovou nabídku makro.
Projekt Můj obchod již několik let úspěšně funguje v dalších zemích, kde společnost METRO/makro působí. Tento soft franšízový koncept již úspěšně běží třetím rokem v Polsku pod názvem Odido, kde takto funguje více než 1000 smíšených obchodů.
METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.