makro darovalo potravinovým bankám meziročně o 20 % více potravin, nejvíce daruje těch čerstvých

25. listopadu 2019

Síť velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR v letošním roce znovu navýšila objem produktů, které pravidelně daruje potravinovým bankám prostřednictvím svých třinácti prodejen. Celková hodnota daru v tomto fiskálním roce dosáhla více než 37,5 milionu korun. makro se zapojilo i do podzimního kola celorepublikové Sbírky potravin, ve které se svými zákazníky vybralo téměř
13 tun potravin a drogerie.


Dlouhodobá spolupráce s potravinovými bankami a jejich plynulé zásobování umožnily společnosti makro opět zvýšit množství darovaného zboží pro osoby v nouzi. Za tento fiskální rok činil objem trvanlivých a čerstvých potravin téměř
711 tun, což v porovnání s předchozím rokem představuje nárůst o více než 116 tun.

Zajímavostí je také to, že s celkovým množstvím 92,5 tun potravin v hodnotě téměř
3,5 milionu korun se letošní září stalo nejštědřejším měsícem za poslední dva roky.

„Zvyšování objemu darovaného zboží považujeme za velký úspěch. I nadále se soustředíme na vysoký podíl čerstvých potravin, které spolu s těmi trvanlivými dodáváme do potravinových bank na denní bázi,“ říká manažerka komunikace makro Romana Nýdrle.

Letos se již podruhé makro zapojilo i do celorepublikové Sbírky potravin. Po jarním kole, ve kterém se vybralo téměř 9 tun potravin a drogerie, proběhl 23. listopadu ještě podzimní běh. Do toho se opět zapojili jak zákazníci prodejen makro, tak jejich zaměstnanci či kuchařka KAMU, která věnovala na nákup potravin výtěžek ze svého kuchařského kurzu v makro akademii. Celkem se během jednoho dne ve všech českých prodejnách vybralo 11 564 kg potravin a 1 285 kg drogerie.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

Martina Suková

FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr


Tisková zpráva ke stažení