Velkoobchod makro představí na festivalu v Karlových Varech udržitelné bistro “makro pro budoucnost”

20. srpna 2021

V samotnémcentru festivalového dění, před karlovarským Hotelem Thermal, vyrostlo dnes speciální udržitelné bistro společnosti MAKRO Cash & Carry ČR, která se letos stala oficiálním dodavatelem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Od klasického stravování na hromadných akcích se vmnohém liší. makro totiž sází na zdravou kuchyni, kvalitní suroviny, spolupráci s lokálními dodavateli a udržitelnost.

„Festival vKarlových Varech, který zásobujeme již několik let, je naší srdeční záležitostí a je nám potěšením být nyní jeho dodavatelem cateringu . Vduchu celofiremní filozofie jsme vytvořili místo, které by mělo nejen zpříjemnit návštěvníkům zážitek zfestivalu, ale zároveň ukázat, že stánky sobčerstvením mohou fungovat i bez toho, aniž by produkovaly množství plastového odpadu,“ říká Romana Nýdrle, Vedoucí korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR. Poukazuje tak na skutečnost, že festivalové bistro se obejde bez jakéhokoliv plastového nádobí a příborů. „Ekologická témata se nejen u nás, ale všude ve světě akcentují stále více a už nyní je jisté, že společnost směřuje kbudoucnosti bez jednorázových plastů. v makro pomýšlíme na tuto skutečnost ve své každodenní praxi již nyní a naše bistro v Karlových Varech není výjimkou.” dodává Nýdrle.

Za pozornost pochopitelně stojí především samotné menu. Šéfkuchaři makro akademie při jeho sestavování kladli důraz jak na kvalitní suroviny, tak trend zdravého stravování.

Vnabídce mají například své místo stále populárnější rostlinné alternativy masa Metro Chef, které jsou strukturou, šťavnatostí a chutí od skutečného masa k nerozeznání a proto přijdou vhod nejen vegetariánům, ale i milovníkům masa, kteří hledají jeho zdravější alternativu. „Festivalové menu nabízí čtyři varianty populárních vaflí - vedle zmíněné rostlinné alternativy trhaného masa si návštěvníci mohou vychutnat vafle s kuřecím masem z Farmy Vilímovský nebo s vepřovým masem od řezníků z Cechu Kozomín a Křimickým zelím a na závěr si dopřát sladkou tečku v podobě vafle s borůvkami z Jižních Čech,” doplňuje Romana Nýdrle za makro, které je známé i tím, že klade důraz na spolupráci s lokálními dodavateli.

Slaná varianta je k zakoupení za 139 korun, sladká za 89 korun. A to není vše - sympatická je také provozní doba makro bistra. Tamní kuchyně bude fungovat po celou dobu trvání festivalu vždy od 10:00 do 23:00, což jistě přijde vhod nejen návštěvníkům, kteří nepatří mezi ranní ptáčata a nestihnou hotelovou snídani ale i tehdy, když se ozve hladový žaludek cestou zvečerní projekce.



Kompletní informace naleznete zde www.makro.cz/bistro.
METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

Pro více informací kontaktujte:

Kateřina Dědková
FleishmanHillard
tel.: +420 724 444 539
e-mail: dedkova@fleishman.com

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz

www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení