S velkoobchody makro ČR můžete vyčarovat kouzelné Vánoce dětem i seniorům v regionech
Druhý ročník charitativního projektu Strom splněných přání odstartoval. Velkoobchod makro ČR tak pomůže splnit vánoční přání více než tisícovce dětí a seniorů. Od 14. listopadu do 20. prosince mohou zákazníci makro ČR podpořit ohrožené skupiny lidí ze svého regionu. Stačí si vybrat kartičku z vánočního stromu přání, produkt zakoupit a odevzdat za pokladnami. Udělat někomu radostnější Vánoce je tak opravdu jednoduché.
Tisková zpráva, 22. 11. 2022
Od pondělí 14. listopadu mohou zákazníci makro ČR plnit přání dětí i seniorů z dětských a pečovatelských domovů, kteří by jinak neměli od koho vánoční dárky dostat. Stromy splněných přání se nachází v každé ze 13 prodejen makro ČR po celé České republice a také na centrále společnosti. Na každém je zavěšeno 100 přání. Veselejší Vánoce tak díky vaší pomoci může mít až 1 400 dětí a seniorů.
„Každá kartička na stromu splněných přání představuje konkrétní přání daného člověka – senioři svá přání napsali, děti, které ještě neumí psát, nakreslily. Zákazníci si mohou vybrat jakoukoli kartičku, produkt zakoupit a za pokladnou jej následně odevzdat. Zakoupené dárky budou až do Vánoc shromážděny v prodejnách. Následně je zabalíme a doručíme dětem i seniorům přímo pod stromeček v jejich domově,“ popisuje Daniela Hrbková, personální ředitelka makro ČR. Kromě dárků od zákazníků dostane každý domov také koš plný potravin.
Zákazníci mají možnost podpořit vždy jeden místní dětský domov a jeden dům pro seniory, které zástupci prodejny makro ČR v daném regionu vybrali. Výjimkou není ani prodejna v Ústí nad Labem. „Našimi zákazníky je i Dětský domov Tisá a Domovy pro osoby se zdravotním postižením Ústí nad Labem, kde jsou umístěni lidé všech věkových kategorií, s mentálním i fyzickým postižením. Tehdy před třemi roky jsme jim před Vánoci chtěli jednoduše udělat radost a vymysleli jsme strom splněných přání. Díky našim zákazníkům, jsme mohli před Vánoci do obou domovů dovést kupu dárků. Doteď si pamatuju úsměvy na jejich tvářích, byl to nezapomenutelný pocit,“ říká s úsměvem Lenka Studená Hrochová, ředitelka prodejny makro Ústí nad Labem. Centrále se nápad zalíbil a vznikl krásný charitativní projekt pro všechny prodejny makro ČR, který rozdává úsměvy ve všech koutech České republiky.
***
METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 17 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost. To dokazuje také zařazení do indexu Dow Jones nepřetržitě osm let.
METRO/makro je zastoupeno ve více než 30 zemích a celosvětově zaměstnává více než 95 000 lidí. Ve finančním roce 2020/2021 dosáhla společnost METRO obratu 24,8 miliardy eur. Více informací naleznete na https://www.metroag.de/en/
Pro více informací kontaktujte:
Pavla Pokorná
FleishmanHillard
tel.: +420 777 228 276
e-mail: pokorna@fleishman.com
Martin Čivrný
Vedoucí týmu komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 523
e-mail: martin.civrny@makro.cz