Martin Čivrný je nově vedoucím komunikace ve společnosti makro ČR

Tisková zpráva 25. 1. 2023
V síti velkoobchodů makro ČR se vedoucím interní a externí komunikace stal Martin Čivrný. Dříve ve společnosti zastával pozici manažera udržitelnosti. Jeho plánem je pokračovat v aktivní externí komunikaci a neotřelým způsobem zlepšovat interní komunikaci ve společnosti. Jeho prvním velkým úkolem bylo v září 2022 představení nově vzniklé Iniciativy ČESKÉ POLE. „V prvních týdnech mého působení na nové pozici jsme organizovali tiskový briefing v hotelu Hilton Prague, kde došlo k podepsání memoranda nově vzniklé Iniciativy ČESKÉ POLE. Na místě byli přítomni kromě novinářů a kamer také partneři Iniciativy, mezi nimi i zástupci ministerstva zemědělství. V podstatě ze dne na den jsem se dostal do pozice moderátora, která pro mě byla nová. Ačkoliv tlak byl enormní, celá akce se povedla a pro mě to byla velmi zajímavá a pozitivní zkušenost,“ říká Martin Čivrný a dodává, že i když v prvních dnech doslova plaval v bazénu se žraloky, svoji novou roli vnímá jako obrovskou příležitost a výzvu, která ho baví.

Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako designový specialista pro obaly privátních značek společnosti makro ČR. Následně se přihlásil a byl vybrán do dvouletého intenzivního kurzu METRO Potentials mateřské společnosti METRO AG, v němž si osvojil zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů. V průběhu programu absolvoval pracovní stáže na Slovensku, v Německu a Japonsku. Během půlročního působení v Japonsku revidoval a popsal vhodný proces importu privátních značek skupiny METRO z Evropy do Japonska.

V rámci zodpovědnosti za oblast udržitelnosti v makro ČR měl mimo jiné na starosti témata reportingu udržitelnosti, darování potravin, recyklace nebo nakládání s odpadem. Podílel se na uvedení nového papírového obalu na čerstvé ryby nebo tašek „Byla jsem PETkou“ z recyklovaného plastu, s čímž šlo ruku v ruce zrušení jednorázových igelitových tašek na pokladnách prodejen makro po celé České republice.

* **

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Pavla PokornáFleishmanHillard
tel.:       +420 777 228 276
e-mail: pokorna@fleishman.com

Martin Čivrný
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 523
e-mail: martin.civrny@makro.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení