Velkoobchod makro ČR mění komerční strategii a během dvou let investuje více než 500 milionů do cen zboží. „Stabilně výhodná cena“ zaručí zákazníkům ze segmentu gastronomie a maloobchodu dlouhodobě výhodné ceny na artikly, které jsou pro jejich podnikání klíčové

Společnost makro ČR přichází s razantní změnou a v současné nepředvídatelné době představuje program nazvaný Stabilně výhodná cena. Jde tak proti současnému trendu nestabilních slevových akcí. Nová strategie zákazníkům nabídne až 8 000 položek, u kterých se budou moci spolehnout na stabilně výhodné ceny dlouhodobě.

Tisková zpráva, 2. 2. 2023
Současná situace na trhu potravin přináší nejistotu a tlak na všechny podnikatele a spotřebitele. Pro podnikatele je obtížné odhadnout tok zákazníků, velmi náročné je řídit rostoucí náklady a téměř nemožné vypočítat budoucí ceny. „Ať už naši zákazníci podnikají v gastronomii, pohostinství nebo provozují vlastní obchod, stabilita je pro ně v současné turbulentní době klíčová. Jako velkoobchodník je makro mostem mezi výrobci a zákazníky. Cítíme odpovědnost podniknout kroky proti této nové
a náročné dynamice trhu. Místo aby se zákazníci museli orientovat v neustále se měnících nabídkách trhu a nahánět časově omezené akce v různých obchodech, my jim nabídneme stabilně výhodný nákup za dlouhodobě konkurenceschopné ceny na jednom místě, kdykoli budou potřebovat,“ říká Atila Yenisen, generální ředitel makro ČR.

Do programu nazvaného Stabilně výhodná cena makro ČR zařadí jak produkty svých privátních značek, tak i nejprodávanější výrobky dodavatelských značek. Bude se jednat o klíčové produkty důležité pro podnikání zákazníků z řad gastronomie i maloobchodu. Každá položka zařazená do programu Stabilně výhodná cena bude v prodejnách makro ČR speciálně označená „směrovkou“. Symbol směrovky označuje výhodné ceny a zároveň navádí zákazníky na místo, kde zboží na prodejně jednoduše najdou. Klíčovým faktorem jsou i nové modré cenovky, kterými budou výrobky v programu odlišeny od ostatních. „Díky novému programu zvýšíme efektivitu a pomůžeme našim zákazníkům šetřit peníze; vždy nakoupí za výhodné ceny a nemusí se předzásobovat akčním zbožím. Ušetří také čas, protože nemusí čekat na slevové akce a vše nakoupí na jednom místě a v požadovaném množství. Díky směrovce zboží snadno najdou na paletových stáních v prostřední uličce i ve standardním regálu. V neposlední řadě také ušetříme práci zaměstnancům díky menšímu počtu změn paletových stání a snížíme počet změn cenovek,“ uvádí Jiří Nehasil, ředitel prodeje a provozu makro ČR.
Aby cenový program mohl správně fungovat, společnost makro ČR pravidelně sleduje a porovnává ceny a upravuje je podle aktuálních tržních a konkurenčních cen. Využije k tomu dva cenové mechanismy – každodenní výhodná cena u velkých balení zaměřená primárně na provozovatele gastronomie a zvýhodněná cena při nákupu více kusů v balení v již známém programu Nakupte více, zaplaťte méně pro maloobchodníky.

Program Stabilně výhodná cena přináší výhody také pro dodavatele velkoobchodu makro ČR: „Našim partnerům program umožní úsporu nákladů díky přesnějšímu plánování zásob, alokaci zdrojů a vyšší efektivitě provozu. Zapojeným dodavatelům pomůžeme k růstu tržeb, zlepšení dostupnosti jejich výrobků a vyšší loajalitě k daným značkám,“ vysvětluje Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel makro ČR

Nový program Stabilně výhodná cena velkoobchod makro ČR představil u příležitosti 25 let od svého vstupu na český trh. V rámci oslav velkoobchod nabízí svým zákazníkům také limitované edice vybraných produktů či různé komerční pobídky. Ačkoliv některé aktivity jsou krátkodobé s cílem zpříjemnit zákazníkům samotné nakupování, nový program Stabilně výhodná cena bude trvalý.

* **

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Pavla Pokorná
FleishmanHillard
tel.: +420 777 228 276
e-mail: pokorna@fleishman.com

Martin Čivrný
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 523
e-mail: martin.civrny@makro.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení