Změny v představenstvu velkoobchodu makro ČR. Vladimir Gnjidić bude zastávat pozici ředitele obchodu, prodeje a provozu. Novým ředitelem nákupu se stává Jan Jindra

Velkoobchod makro ČR má od 1. října 2023 nového ředitele obchodu, prodeje a provozu. Tím je Vladimir Gnjidić, který doposud ve společnosti makro ČR zastával pozici komerčního a nákupního ředitele. Nahradil tak Jiřího Nehasila, který byl jmenován generálním ředitelem společnosti a tuto sekci v České republice řídil od října 2016.

V souvislosti s těmito změnami byl do představenstva společnosti makro ČR zvolen Jan Jindra, který bude novým ředitelem nákupu. Všechny tyto změny jsou platné od 1. října 2023.

 

Vladimir Gnjidić zahájil svou kariéru ve společnosti METRO v roce 2011 jako vedoucí řízení vztahů se zákazníky (CRM) v METRO Chorvatsko. V roce 2012 převzal odpovědnost jako vedoucí marketingu a zákaznické strategie. Od roku 2014 působil na pozici nákupního ředitele METRO Chorvatsko a o dva roky později byl jmenován komerčním ředitelem. V roce 2019 se přesunul do představenstva společnosti makro ČR, kde byl jmenován nákupním ředitelem. Od listopadu 2022 pak zastával pozici komerčního ředitele.

 

Jan Jindra, nový ředitel nákupu společnosti makro ČR, se na pozici přesouvá z pozice Head of Ultra Fresh & Fresh Category Management makro ČR, kterou zastával od března 2022. Jan zahájil svou kariéru ve společnosti makro ČR v roce 2007, a to v nákupním oddělení. V roce 2011 byl jmenován produktovým manažerem a během své dosavadní kariéry měl na starosti několik oddělení. V lednu 2021 se stal senior produktovým manažerem všech oddělení, ve kterých se nakupují nápoje, než se ujal své bývalé pozice zastřešující nákup veškerých čerstvých a ultra čerstvých potravin.  

***

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Pavla Pokorná
FleishmanHillard
tel.: +420 777 228 276
e-mail: pokorna@fleishman.com

Martin Čivrný
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 523
e-mail: martin.civrny@makro.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení