Makro ČR úspěšně představilo kampaň „m“ na Career Expo Praha

Praha, 17. 3. – Makro ČR se v minulých dnech zúčastnilo největšího festivalu   kariérních příležitostí v Praze. Na interaktivním stánku představilo svou employer branding strategii „m“, firemní kulturu, rozvojové příležitosti a závazek k diverzitě. Claim expozice „Berem vás takový, jaký jste“ podtrhl otevřenost vůči různorodým talentům a individuálním schopnostem.

Letošní ročník Career Expo 25 přilákal do O2 universum v Praze přes deset tisíc lidí, kteří se zajímají o nové kariérní příležitosti. Makro ČR se na veletrhu představilo nejen jako zaměstnavatel se širokou nabídkou pracovních pozic, ale také jako firma, která aktivně podporuje diverzitu. Kromě expozice se makro aktivně zapojilo i do odborné části programu: Svatava Dohnalová, senior manažerka Learning & Development v makro ČR, představila projekt Nejsem DIGI ■ SAURUS, který pomáhá zaměstnancům zvyšovat efektivitu, lépe pracovat s digitálními nástroji a posílit týmovou spolupráci. Díky kombinaci webinářů, workshopů, microlearningu, týmových dohod a aktivní komunity si účastníci osvojují nové dovednosti. Úspěch celého programu je založen na propracovaném L&D marketingu, 
který motivuje k zapojení a je ukázkou toho, že i rozvoj je potřeba do firmy prodávat. 
 
Účast na Career Expo byla součástí široké employer branding strategie kampaň „m“. Ta přibližuje hodnoty, ve kterých je makro ČR podle vlastních zaměstnanců a spolupracovníků výjimečné. Společnost chce ukázat, že je nejen silným a stabilním zaměstnavatelem s atraktivní nabídkou a širokou škálou benefitů v oblasti zdraví a vzdělávání, ale i firmou, která v rámci své kultury podporuje své zaměstnance a týmy, respektuje různorodost a oceňuje talenty.

Jednoduchá, dobře zacílená a marketingovými odborníky oceňovaná employee branding kampaň „m“ již v minulém roce zaznamenala výrazný úspěch. Hesla jako „milujem makro“, „pomůžem si, když je třeba“ a „rostem společně“ lehce a srozumitelně vyjadřují klíčové hodnoty společnosti, které vyplynuly z dat projektu EVP (Employee Value Proposition) a přibližuje zásadní hodnoty společnosti. První fáze oslovila zaměstnance, kteří se stali ambasadory značky makro jako atraktivního zaměstnavatele. Druhá fáze cílí na širší veřejnost a zdůrazňuje stabilitu a atraktivitu pracovního prostředí. Návštěvnost kariérních stránek vzrostla o 22 tisíc uživatelů, průměrná doba strávená na webu přesahuje tři minuty.

Pro offline část kampaně „m“ a jako hlavní motto expozice na Career Expo makro ČR přidalo claim: „Berem vás takový, jaký jste“, který jasně deklaruje otevřenost a podporu různorodým talentům a individuálním schopnostem zaměstnanců v makro. Tato část kampaně „m“ navazuje na dlouhodobé aktivity společnosti v oblasti inkluze a diverzity. „Lidé tvoří jádro našeho podnikání. Dlouhodobě investujeme do jejich rozvoje a vytváříme pracovní prostředí, kde se mohou učit, růst a uplatnit svůj potenciál. Veletrh Career Expo byl příležitostí ukázat, že makro není jen obchodní partner, ale také perspektivní zaměstnavatel,“ doplňuje Daniela Hrbková, ředitelka People & Culture makro ČR, která v loňském roce jménem společnosti podepsala Chartu Diverzity a stvrdila tak závazek k rovným příležitostem a inkluzi na pracovišti.

***

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: nikola.formanova@makro.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.linkedin.com/company/makro-cr/
Tisková zpráva ke stažení