makro spouští digitální verzi časopisu Epikure

28. srpna 2015

Velkoobchod makro představil pilotní vydání časopisu Epikure v digitální podobě. Nejen kuchařští nadšenci v něm najdou inspiraci, recepty a praktické tipy. Nově si tak mohou prohlédnout titul na webu a prostřednictvím aplikace v mobilních zařízeních. Výhodou nejnovější verze je interaktivní obsah. Epikure je ke stažení na Google Play a App Store.

"Epikure je určen zejména pro hobby kuchaře, pro které je vaření koníčkem. Zajímají se o kvalitní suroviny a hledají nové recepty a inspiraci. Magazín je připraven tak, aby současně neurazil ani profesionály z gastronomického oboru," říká Matúš Uhliarik, který má v makro na starosti právě tento segment.

Digitální časopis Epikure jednoduchou a praktickou formou nabízí rozšířený a bohatší obsah. Přidanou hodnotou jsou exkluzivní videa, recepty, kulinářské tipy a rychlý výběr ingrediencí. „Touto verzí zkvalitňujeme naše služby a vycházíme vstříc zákazníkům, kteří čím dál častěji využívají mobilní zařízení i v kuchyni,“ dodává Uhliarik.

Do konce roku makro počítá ještě se dvěma digitálními čísly, v budoucnu bude časopis vycházet osmkrát ročně. Soustředí se vždy na sezónní suroviny a témata, a proto se pilotní číslo věnuje mimo jiné zavařování.

Na podporu novinky makro připravilo reklamní kampaň zejména s využitím vlastních médií. Počítá s prezentačními videi v in-store komunikaci, billboardy na parkovištích u prodejen, ale také s promováním na sociálních sítích a na internetu, včetně bannerové kampaně. Upoutávka na Epikure se objeví v letácích a ostatních časopisech pro zákazníky, jako je Váš obchod nebo Gastro.

Časopis připravuje pro makro agentura Salt&Pepper. Na digitální verzi se podílí také společnost Triobo Publishing, která vyvinula software pro publikování digitálního obsahu pro mobilní zařízení.

METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

 

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle
ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení