makro navázalo partnerství s novou kreativní agenturou

29. ledna 2018

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR oznámilo vítěze otevřeného tendru na kreativní agenturu. Od února 2018 zahajuje strategickou spolupráci s kreativní agenturou DDB.

DDB
se stává garantem a tvůrcem kreativního obsahu pro makro v České republice i pro sesterskou společnost METRO na Slovensku, a to minimálně na následující 2 roky.

Novou kreativní agenturu hledal velkoobchodní řetězec makro Cash & Carry ČR od podzimu loňského roku. Do tendru bylo pozváno 15 agentur, které splňovaly podmínky zadavatele na minimálně tříleté působení na trhu a zkušenosti z českého i slovenského prostředí. Dalšími podmínkami byl také kompletní in-house tým a zkušenosti s kreativní prací v B2B i B2C segmentu, ideálně s přesahem do FMCG a retailu.

Vítězná agentura byla vybrána především na základě kvality předloženého obsahu a prokázaného strategické myšlení. „Od partnerství s DDB očekáváme další pozitivní posun v tvorbě kreativního obsahu směřujícího k naplnění základní mise značky pomáhat podnikatelům růst,” komentuje novou spolupráci Martin Marek, Head of Branding makro ČR. V rámci spolupráce s DDB chce makro pracovat i na kreativním dialogu s partnery a dodavateli. Dále se zaměří i na podporu multikanálového konceptu zahrnujícího inspirativní prodejny a nové distribuční řešení.

DDB v roli kreativní agentury nahradí předchozího partnera, agenturu Kaspen/Jung von Matt, která se společností makro spolupracovala od roku 2015.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

Petra Holá
Inspiro Solutions
tel.: +420 736 219 535
e-mail: petra.hola@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz



www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení