makro ČR rozjíždí e-shop pod značkou Můj obchod

8. června 2020

Společnost makro, stojící za projektem nezávislých maloobchodů Můj Obchod, se v této nelehké době snaží usnadnit nakupování, a proto připravilo možnost online prodeje pro členy aliance Můj obchod. Nový projekt má šetřit čas zákazníkům prodejen Můj obchod, který by museli strávit nakupováním, a ti tak nemusí mít obavu z návštěvy prodejen.

Projekt je zdarma pro členy aliance Můj obchod a funguje na principu klasického online nakupování. Provozování e-shopu vedle kamenné prodejny je v dnešní době velkou konkurenční výhodou, rozjezd online prodeje však není jednoduchý a vyžaduje mnoho znalostí. O to se členové aliance nemusí starat, protože prodej zaštituje online platforma značky Můj obchody.

Koncoví zákazníci si na internetu nákup objednají a poté si pro něj jen dojdou do kamenné prodejny Můj obchod nebo si jej mohou nechat od někoho přivézt. Zákazníci tak získají možnost nakoupit u svého prodejce bez nutnosti chodit mezi regály. Díky tomu, že síť prodejen Můj obchod pokrývá celou republiku, je možné tuto službu využívat také mimo velká města.

„V této nelehké době se snažíme přemýšlet o řešeních, které zjednoduší nakupování a zároveň pomohou obchodníkům zlepšovat své služby a podpoří tradiční trh. E-shop Můj obchod zatím funguje v testovacím provozu, ale očekáváme, že počet zapojených prodejen i nabídka potravin se bude rozšiřovat. Tímto projektem chceme pomoct našim partnerům zviditelnit jejich obchod službou, která ulehčí nakupování koncových zákazníků. Do budoucna počítáme nejen s rozšířením prodejen, ale také vylepšením projektu například o možnosti online plateb, donášku či rozvoz. Věříme, že zejména pracující lidé ocení možnost objednat si nákup předem a vyzvednout si jej například při cestě z práce,“ vysvětluje Romana Nýdrle, manažerka komunikace makro.

Zapojené prodejny získají konkurenční výhodu oproti nezávislým obchodníkům, kteří nespadají pod značku Můj obchod. Majitelé členských prodejen potřebují pouze počítač, připojení k internetu a funkční e-mail, poté stačí do intuitivního a jednoduchého programu zadat zboží, které chtějí na internetu prodávat a jeho ceny. Jaký sortiment bude v nabídce daného obchodu je pouze v kompetenci prodejců.


METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin.
Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16
METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících
specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní
úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce
a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení
a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.


Pro více informací kontaktujte:

Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr


Tisková zpráva ke stažení