Tiskové zprávy 2020

makro bude mít otevřeno na Štědrý den i druhý svátek vánoční

21. 12. 2020

Všechny prodejny sítě velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR budou mít během vánočních svátků upravenou otevírací dobu. Na Štědrý den 24. prosince budou zákazníkům k dispozici do 11.30 hod., 25. prosince bude zavřeno a 26. prosince budou opět otevřeny od 8 do 18 hodin. Zákazníci se zlatou kartou makro mohou na druhý svátek vánoční začít nakupovat dokonce o hodinu dříve než ostatní.

Více

makro ČR představuje řešení pro zajištění bezpečných vánočních nákupů

17. 12. 2020

Síť velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR se připravuje na období vánoční nákupní špičky a představuje nové služby, které mají zajistit bezpečné a zároveň pohodlné nákupy. Cílem těchto aktivit je eliminovat dobu, kterou musí zákazník strávit na prodejně, zamezit tvorbě front u pokladen či poskytnout možnost téměř bezkontaktního nákupu.

Více

METRO Group opět boduje v žebříčku Indexu udržitelnosti Dow Jones. K úspěchu pomohlo také makro ČR

10. 12. 2020

Aktivity společnosti makro ČR zaměřené na lepší složení potravin privátních značek či obalových materiálů významně přispěly ke globálnímu úspěchu mateřské společnosti METRO Group, provozující velkoobchody MAKRO Cash & Carry v České republice, která byla již pošesté zařazena do mezinárodního prestižního žebříčku Indexu udržitelnosti Dow Jones.

Více

Bezpečné nakupování bez front. makro ČR spouští službu Klikni a vyzvedni

7. 12. 2020

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR představuje novou službu Klikni a vyzvedni, jejíž cílem je zajistit jednoduché, rychlé a zejména bezpečné nakupování. makro chce tímto krokem šetřit svým zákazníkům čas a zároveň zajistit plynulé, a hlavně bezpečné vánoční nákupy. Služba je od pondělí 7. prosince dostupná na všech třinácti prodejnách v České republice. Jedná se o testovací provoz do konce roku a funguje výhradně v režimu B2B. 

Více

Konec prodeje vajec z klecového chovu

7. 12. 2020

V METRO/makro dobře víme, že kvalitní životní podmínky zvířat nejsou samozřejmostí a je potřeba bojovat za jejich zlepšování. Proto jsme v letošním roce aktualizovali většinu našich závazků udržitelného nákupu, včetně směrnice týkající se klecového chovu slepic, abychom zajistili transparentnost a kvalitu nejen pro naše zákazníky.

Více

makro se i letos zapojilo do podzimního kola Sbírky potravin

24. 11. 2020

Síť velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR se opět připojila k podzimní Sbírce potravin, která proběhla v sobotu 21. listopadu, v prodejnách makro pak také v neděli 22. listopadu. Celkově bylo v průběhu celého víkendu vybráno 17 068 kg potravin a drogerie. V přepočtu se jedná o více než 23 732 porcí jídla.

Více

makro meziročně zvýšilo množství darovaných potravin o více než 28 %

13. 11. 2020

Síť velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR opět navýšila objem produktů, které prostřednictvím svých třinácti prodejen pravidelně daruje potravinovým bankám, které následně dary distribuují odběratelským organizacím. Letos šlo o téměř 914 tun, což představuje meziroční nárůst o 28,4 %.

Více

Zájem o oslavy Dne soukromého podnikání překonal očekávání. Speciální akce pro zákazníky připravilo více než 700 podnikatelů a živnostníků

20. 10. 2020

Stovky podnikatelů a živnostníků z celé České republiky se v úterý 13. října zapojily do akce Den soukromého podnikání a připravily pro své zákazníky řadu speciálních nabídek. Právě v tento den vyvrcholila téměř dvouměsíční kampaň společnosti MAKRO Cash & Carry ČR, jejímž cílem bylo upozornit na nepostradatelnou roli podnikatelů v rozvoji české ekonomiky a oslavit tak jejich každodenní úsilí, které vkládají do svého podnikání, a to zvláště v této nelehké době.

Více

Soutěž o nejchutnější rostlinné jídlo 2020 má vítěze! Kdo si odnesl 50 tisíc Kč?

5. 10. 2020

Klání kuchařů a kuchařek soupeřících v dovednostech v rostlinné kuchyni už má svého vítěze. Finále soutěže o nejchutnější rostlinné jídlo 2020, kterou vyhlásila Česká veganská společnost, proběhlo v makro Akademii v Praze 30. 9. a o hlavní cenu 50 tisíc Kč se utkalo 10 finalistů z prvního kola. Po napínavém hodnocení porotců se výherkyní stala Pavla Drlíková z brněnské restaurace Die Küche.

Více

makro zahájilo pátý ročník akce Den soukromého podnikání, v rámci kampaně ocení mimořádné úsilí živnostníků a pomůže jim oslovit zákazníky

16. 09. 2020

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR odstartovala kampaň na podporu již pátého ročníku akce Den soukromého podnikání. Ta letos vyvrcholí v úterý 13. října. Jejím cílem je upozornit na nepostradatelnou roli podnikatelů v rozvoji české ekonomiky a oslavit tak jejich každodenní úsilí, které vkládají do svého podnikání i v této nelehké době. A nemohou u toho chybět ani zákazníci, bez jejichž přízně nemá žádné podnikání šanci uspět.

Více

Martin Čivrný je novým manažerem udržitelnosti ve společnosti makro ČR

05. 08. 2020

Společnost makro ČR v červnu vytvořila zcela novou pozici, která se zaměří na udržitelné směřování celé sítě velkoobchodů v České republice s důrazem na snižování produkovaného odpadu. Tu bude zastávat Martin Čivrný. Jedná se o první takovou pozici v rámci celé skupiny METRO.

Více

Strategii značky Můj obchod povede v makro ČR Miroslav Pácl

29. 07. 2020

Novým vedoucím franšíz velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR se stal Miroslav Pácl, který se na centrálu společnosti v pražských Stodůlkách přesouvá z pozice ředitele plzeňské pobočky makro. Na starost bude mít rozvoj nového konceptu maloobchodní franšízy Můj obchod.

Více

makro ČR rozjíždí franšízu Můj obchod v novém kabátě

24. 06. 2020

Společnost makro Cash & Carry ČR představuje nový koncept prodejny partnerské maloobchodní sítě Můj obchod. Širší výběr, komplexní sortiment a moderní prostory – to vše budou nové pobočky nabízet. Vlajková prodejna byla otevřena na pražském náměstí Míru, které je dobře dostupné po všech linkách MHD. Nový koncept navíc navazuje již na dřívější spuštění e-shopu pro zákazníky sítě Můj obchod a doplňuje tak modernizaci maloobchodní sítě zaštítěné makro ČR.

Více

makro ČR rozjíždí e-shop pod značkou Můj obchod

08. 06. 2020

Společnost makro, stojící za projektem nezávislých maloobchodů Můj Obchod, se v této nelehké době snaží usnadnit nakupování, a proto připravilo možnost online prodeje pro členy aliance Můj obchod. Nový projekt má šetřit čas zákazníkům prodejen Můj obchod, který by museli strávit nakupováním, a ti tak nemusí mít obavu z návštěvy prodejen.

Více

Lidé se do restaurací těší, rezervace vzrostly o 60 %

25. 05. 2020

Počínaje dnešním dnem mohou restaurace opět zpřístupnit i své interiéry, hosté tak už nemusí své plány rušit například kvůli nepřízni počasí. Jejich zájem potvrzuje gastronomický průvodce Restu, který během posledního týdne zaznamenal 60% nárůst rezervací. Restauratéři tak své podniky začali opět hojně zásobovat, což dokazuje i obrat sítě velkoobchodů MAKRO Cash & Carry z uplynulého víkendu, který se poprvé od uzavření gastronomického sektoru dostal do černých čísel. 

Více

Hospoda je bezpečné místo. makro a SOCR připravili návod, jak provoz správně nastavit

12. 05. 2020

V reakci na pondělní otevření zahrádek připravila síť velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR návod na to, jak udržet gastronomické provozy bezpečné, a to nejen pro zákazníky, ale také pro zaměstnance. Návod pokrývá všechny oblasti provozu a na konkrétních příkladech vysvětluje jednotlivá opatření, která musí gastronomické podniky po dobu platnosti vládního nařízení dodržovat. Seznam doporučení vznikl ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu (SOCR).

Více

Každý pátý Čech si v době koronavirové objednává jídlo z restaurace alespoň jednou týdně, v Praze pak každý třetí

9. 04. 2020Každý

Krize spojená s pandemií zasáhla nejvíce gastronomické podniky, většina z nich se však nové situaci snaží přizpůsobit a začala jídlo dovážet nebo zavedla výdejová okénka. Průzkum* společnosti MAKRO Cash & Carry ukazuje, že lidé na své oblíbené restaurace nezanevřeli. Každý pátý Čech si jídlo z restaurace objednává alespoň jednou za týden, v Praze je to pak každý třetí. Jako důvod respondenti nejčastěji uvedli, že se jim buď nechce vařit anebo na to nemají čas.

Více

makro bude mít na Velikonoční pondělí zavřeno, chce dopřát zaměstnancům odpočinek

3. 04. 2020

Běžnou otevírací dobu mohou zákazníci využít na Velký pátek a také o velikonočním víkendu. Na Velikonoční pondělí zůstanou brány velkoobchodu zavřené. Řetězec se tak rozhodl v reakci na současnou situaci a chce dopřát svým zaměstnancům prostor pro odpočinek.

Více

makro pomáhá zachránit české restaurace

21. 03. 2020

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR chce pomoct všem českým restauratérům, kteří byli nuceni uzavřít provoz na základě rozhodnutí vlády. Ve spolupráci s gastronomickým průvodcem Restu spouští pro uživatele možnost prohlédnout si všechny dostupné nabídky restaurací v okolí a prostřednictvím doručovacích služeb vybraný pokrm objednat a nechat dovézt, případně jej pouze zaplatit a pro objednávku si dojet. Iniciativa má pomoct snížit vysoké finanční ztráty podnikůa ulehčit jejich tíživé situaci.

Více

makro Cash & Carry ČR rozšířilo certifikaci o bezpečnosti potravin na celý potravinový řetězec včetně výroby

10. 03. 2020

Společnost makro ČR obhájila certifikaci podle mezinárodní potravinářské normy IFS o dodržování kvality a bezpečnosti potravin nejen na prodejnách, ale také v rámci logistického řetězce. Snaží se tak minimalizovat obavy zákazníků a dodržují ty nejpřísnější hygienické podmínky. Novinkou je certifikát IFS pro masný výrobní provoz v Kozomíně.

Více

makro ČR se již potřetí v řadě stalo nejlepším zaměstnavatelem v obchodě

07. 02. 2020

Společnost makro ČR obhájila své prvenství v kategorii Nejlepší zaměstnavatel v obchodě, která se vyhlašuje v rámci soutěže Mastercard Obchodník roku. Slavnostní vyhlášení výsledků nejen v této kategorii proběhlo 4. února 2020 na mezinárodní konferenci Retail Summit 2020.

Více