Společnost makro ČR obhájila své prvenství v kategorii Nejlepší zaměstnavatel v obchodě, která se vyhlašuje v rámci soutěže Mastercard Obchodník roku. Slavnostní vyhlášení výsledků nejen v této kategorii proběhlo 4. února 2020 na mezinárodní konferenci Retail Summit 2020.
Oblast obchodu patří mezi největší a nejvýznamnější zaměstnavatele v České republice napříč všemi regiony, proto je velmi důležité umět své zaměstnance motivovat a zároveň vytvořit pracovní prostředí, ve kterém se budou cítit dobře. Současně je však třeba klást důraz také na individuální přístup ke každému pracovníkovi a naslouchat jim. Toto ocenění potvrzuje, že makro jde tím správným směrem.
Moderní pracovní podmínky, možnost dalšího vzdělání a rychlý kariérní růst – to je recept na to, jak vychovat spokojeného zaměstnance. „Myslím, že dobrá komunikace a pocit, že se
o vás zaměstnavatel zajímá jsou pro mne v zaměstnání tím nejdůležitějším. Zároveň vím, že pokud budu chtít, mohu se kariérně posouvat, což je velkou motivací nejen pro mě, ale
i pro mé kolegy,“ popisuje svou zkušenost Pavla Staňkovská, která v makro začínala jako recepční, prošla pozicemi vedoucí pokladen a úseku a nyní je zástupkyně ředitele pobočky.
V rámci soutěže se MAKRO Cash & Carry ČR se také probojovalo do finále v nově vyhlášené kategorii Udržitelný obchodník, což ukazuje, že ani k životnímu prostředí není společnost lhostejná.
Soutěž Mastercard Obchodník roku každoročně vyhlašuje Svaz Obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) a může se do ní přihlásit jakýkoli zaměstnavatel z oblasti obchod v potravinářském i nepotravinářském sektoru. Obchodníci se do ocenění mohli zapojit vyplněním dotazníku sestaveného odborníky v oblasti HR. Odborným garantem vyhodnocení je nezávislá společnost Hays.
METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.
METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin.
Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16
METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících
specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní
úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce
a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení
a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.
Pro více informací kontaktujte:
Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com
Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr
Tisková zpráva ke stažení