Běžnou otevírací dobu mohou zákazníci využít na Velký pátek a také o velikonočním víkendu. Na Velikonoční pondělí zůstanou brány velkoobchodu zavřené. Řetězec se tak rozhodl v reakci na současnou situaci a chce dopřát svým zaměstnancům prostor pro odpočinek.
„Ačkoliv máme jako velkoobchod výjimku ze zákona a můžeme mít otevřeno, rozhodli jsme se na Velikonoční pondělí tak neučinit. Všichni naši zaměstnanci v posledních týdnech pracovali na absolutní maximum a podávali v práci neuvěřitelné výkony. Chceme jim dopřát odpočinek,“ říká Romana Nýdrle, manažerka komunikace a zároveň dodává, že zaměstnanci za velké pracovní nasazení dostávají také bonusy v podobě voucherů na nákup potravin.
Během nadcházejících květnových svátků bude opět běžná provozní doba.
Velký pátek 10. dubna - Běžná otevírací doba, 7-22:00
sobota 11. dubna - Běžná otevírací doba, 7-22:00
neděle 12. dubna - Běžná otevírací doba, 7-22:00
Velikonoční pondělí, 13. dubna - Zavřeno
Svátek práce, 1. května - Běžná otevírací doba, 7-22:00
Den vítězství, 8. května - Běžná otevírací doba, 7-22:00
METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.
METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin.
Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16
METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících
specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní
úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce
a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení
a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.
Pro více informací kontaktujte:
Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com
Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr
Tisková zpráva ke stažení