Novým vedoucím franšíz velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR se stal Miroslav Pácl, který se na centrálu společnosti v pražských Stodůlkách přesouvá z pozice ředitele plzeňské pobočky makro. Na starost bude mít rozvoj nového konceptu maloobchodní franšízy Můj obchod.
Miroslav Pácl se v oblasti franšízingu pohybuje již od druhé poloviny devadesátých let. V roce 1994 nastoupil do McDonald´s, kde se spolupodílel na implementaci franšízového systému. Ta mimo jiné zahrnovala výběr franšízantů, jejich trénink, řízení průběhu předání provozovny, komunikaci
s franšízanty v průběhu smluvního vztahu a hodnocení jejich výsledků.
Od roku 2014 působí v makro, kde prošel pozicemi ředitele velkoobchodu v Průhonicích a v Plzni. Letos v červnu se díky svým bohatým zkušenostem se zákazníky z řad tradičních maloobchodníků přesunul na pozici vedoucího franšíz, kde bude mít na starosti rozvoj spolupráce a strategie maloobchodní značky Můj obchod.
METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.
METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin.
Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16
METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících
specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní
úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce
a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení
a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.
Pro více informací kontaktujte:
Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com
Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr
Tisková zpráva ke stažení